Get er Norges mest spennende digital-TV og bredbåndleverandør med over 650 motiverte og dyktig medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene, og har de siste årene vunnet en rekke “best-i-test” priser for både produkter og god kundeservice.
Get er den største utfordreren til Telenor, og nær 1 million nordmenn har tjenester fra Get . Dette gjør Get til en viktig samfunnsaktør som bidrar til konkurranse i det norske markedet, og Get jobber aktivt sammen med norske myndigheter for å være med å skape et av verdens beste digital-TV og bredbåndstilbud.
CRM Manager med sterkt kundefokus
Get søker en drivende og sterk CRM Manager med stor gjennomføringsevne. CRM Manager vil få en sentral rolle i organisasjonen og vil jobbe både analytisk og operativt med CRM.
STILLINGENS ANSVARSOMRÅDER
- Utvikling av CRM årsplan og gjennomføring av tilhørende detaljerte kvartalsplane
- Videreutvikling av relasjonsaktiviteter som følger kunden gjennom alle faser i kundeforholdet
- Sikre godt og effektivt samarbeidet med hovedsamarbeidspartnere
- Kravstiller til videreutvikling av CRM system
- Drive aktiviteter for aktiv innsamling og kvalitetssikring av kundekontakt data (eks epost adresser)
- Gjennomføre analyser, rapportering og effektmålinger av aktiviteter for kontinuerlig læring og forbedring
Gets nye CRM Manager oppfyller følgende krav og ønsker:
- Relevant høyere merkantil/ økonomisk utdannelse på minimum Bachelor nivå kreves.
- Du vet hvordan man bygger gode kunderelasjoner over tid og utvikler tilhørende segmenterte og målrettede kundeaktiviteteru drives av å skape gode kunderelasjoner og kan sette opp businesscases for å argumentere for hvorfor dine ideer er smarte å gjøre
- Du er en god lagspiller og ser hvordan CRM spiller sammen med den totale marketing mixen
- Du har god systemforståelse og er tydelig kravstiller til nyutvikling som gjøres av ekstern leverandør eller intern IT-avdeling
- Du er spesialist på å spesifisere og implementere aktiviteter fra «A til Å»
- Du er opptatt av helheten, samtidig med kvalitetssikring av detaljer for å oppnå suksess
- Du er analytisk og jakter kontinuerlig optimalisering av dialog for å forbedre resultat og ROI på aktivitetene
- Du har stor gjennomføringsevne
Du har:
- Minst fem års erfaring fra en tilsvarende rolle, med svært gode dokumenterbare resultater
- Generell svært god forretningsforståelse
- Fremragende kommunikasjonsevner både på engelsk og norsk – skriftlig og muntlig
- Evner å få sine kolleger til å yte mer enn de selv trodde de var i stand til
Videre ser vi etter en person som:
- Forstår hva god CRM er
- Er dynamisk, målrettet og kvalitetsbevisst
- Er løsningsfokusert, men nøyaktig
- Har entusiasme, pågangsmot og godt humør
- Er en strategisk og praktisk gjennomfører
- Er selvstendig, men med særdeles gode samarbeidsegenskaper
- Er relasjonsbygger, utadvendt og imøtekommende
- Er disiplinert, strukturert og mentalt sterk
- Trives med høyt arbeidstempo
Get tilbyr:
- Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende selskap i sterk vekst med markedets beste produkter innen digital-tv, bredbånd og telefoni.
- Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger
- Årlig stort kick-off og Sommerfest
- Kvartalsvis lederforum
- En aktiv organisasjon med mange ulike grupper (Fotballag, Holmenkollstafettlag, Sykle til jobben etc)
- Firmahytte
Rapportering:
Stillingen rapporterer direkte til selskapets Chief Operating Officer.
Kontaktinformasjon:
Er du den vi bør prate med, er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé AS på telefon 909 24 341. Alle henvendelser behandles strengt fortrolig, også om ønskelig i første omgang overfor vår oppdragsgiver.
Kortfattet søknad, som vi legger merke til, med CV sendes til cv1@resume.no og merkes med CRM Manager