Midt i hjertet av det største markedsområdet for Porsche i Norge, finner du Porsche Center Asker & Bærum.

Porsche Center Asker & Bærum er det nyeste Porsche Center i Norge og ambisjonen til Centeret er å være verdens beste Porsche Center hva gjelder kundeopplevelse - i verdensklasse på alle områder!

Porsche har en helt unik posisjon i Sports- og Premium bilsegmentet – det er passion tvers igjennom alt.

 

BackOffice Manager

I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne Norges mest strukturerte, hyggelige og pliktoppfyllende BackOffice Manager

Vår ambisjon og mål er kundeopplevelse i verdensklasse! BackOffice Manager vil være en svært viktig rolle hos oss. Dette er en nyopprettet stilling som i all hovedsak operasjonelt skal støtte og supportere salg.

For at vi skal klare å levere kundeopplevelse i verdensklasse, må alle systemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holde det de lover, men fremfor alt dette er det menneskene inne på selve Porsche Centeret som er den avgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse i verdensklasse!


HVORFOR JOBBE HOS OSS?

Rette kandidat kan selvsagt forvente seg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt tilbyr vi meget hyggelige kolleger i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere fremragende kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:

  • En utfordrende rolle der du kommer svært tett på forretningen
  • Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største, mest verdifulle og spennende merkevarer


VÅR IDEALKANDIDAT

Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:

  • Nøyaktig og strukturert
  • Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
  • Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
  • Stor arbeidskapasitet
  • Positiv og samarbeidsvillig
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Samvittighetsfull og leverer alltid det som loves

 

ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER

  • Følge opp bestillinger av biler, logistikken rundt disse og leveringer
  • Kontrollere og følge opp overfor selgerne at alt nødvendig papirarbeid – herunder forsikringer, oppgjør, finansiering, registering av biler, etc til enhver tid er i orden før utleveringer finner sted.
  • Løpende støtte og rådgivning til forretningsprosessene
  • Utarbeide rapporter og beslutningsmateriale til ledelsen
  • Arbeid med forbedringsprosjekter
  • Sparringspartner for ledelsen
  • Bistå i øvrige leveranser knyttet til forretningen

 

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER

  • Høyere relevant økonomisk, administrativ utdanning er ønskelig
  • 2-5 års relevant arbeidserfaring
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Generell god IT og ERP kompetanse
  • Rette kandidat er kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i sitt arbeid
  • Interesse for bil

 

Stillingen rapporterer til Business Controller

 

KONTAKTINFORMASJON

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 48 28 08 00

Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.

 

Vennligst benytt skjema under for innsending av søknad med CV og annen relevant informassjon. NB! Alle dokumenter som sendes inn må være i pdf format.