Get er Norges mest spennende digital-TV og bredbåndleverandør med over 650 motiverte og dyktig medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene, og har de siste årene vunnet en rekke “best-i-test” priser for både produkter og god kundeservice.
Get er den største utfordreren til Telenor, og nær 1 million nordmenn har tjenester fra Get . Dette gjør Get til en viktig samfunnsaktør som bidrar til konkurranse i det norske markedet, og Get jobber aktivt sammen med norske myndigheter for å være med å skape et av verdens beste digital-TV og bredbåndstilbud.

CRM Manager med sterkt kundefokus

Get søker en drivende og sterk CRM Manager med stor gjennomføringsevne. CRM Manager vil få en sentral rolle i organisasjonen og vil jobbe både analytisk og operativt med CRM.

STILLINGENS ANSVARSOMRÅDER

  • Utvikling av CRM årsplan og gjennomføring av tilhørende detaljerte kvartalsplane
  • Videreutvikling av relasjonsaktiviteter som følger kunden gjennom alle faser i kundeforholdet
  • Sikre godt og effektivt samarbeidet med hovedsamarbeidspartnere
  • Kravstiller til videreutvikling av CRM system
  • Drive aktiviteter for aktiv innsamling og kvalitetssikring av kundekontakt data (eks epost adresser)
  • Gjennomføre analyser, rapportering og effektmålinger av aktiviteter for kontinuerlig læring og forbedring

Gets nye CRM Manager oppfyller følgende krav og ønsker:

  • Relevant høyere merkantil/ økonomisk utdannelse på minimum Bachelor nivå kreves.
  • Du vet hvordan man bygger gode kunderelasjoner over tid og utvikler tilhørende segmenterte og målrettede kundeaktiviteteru drives av å skape gode kunderelasjoner og kan sette opp businesscases for å argumentere for hvorfor dine ideer er smarte å gjøre
  • Du er en god lagspiller og ser hvordan CRM spiller sammen med den totale marketing mixen
  • Du har god systemforståelse og er tydelig kravstiller til nyutvikling som gjøres av ekstern leverandør eller intern IT-avdeling
  • Du er spesialist på å spesifisere og implementere aktiviteter fra «A til Å»
  • Du er opptatt av helheten, samtidig med kvalitetssikring av detaljer for å oppnå suksess
  • Du er analytisk og jakter kontinuerlig optimalisering av dialog for å forbedre resultat og ROI på aktivitetene
  • Du har stor gjennomføringsevne

Du har:

  • Minst fem års erfaring fra en tilsvarende rolle, med svært gode dokumenterbare resultater
  • Generell svært god forretningsforståelse
  • Fremragende kommunikasjonsevner både på engelsk og norsk – skriftlig og muntlig
  • Evner å få sine kolleger til å yte mer enn de selv trodde de var i stand til

Videre ser vi etter en person som:

  • Forstår hva god CRM er
  • Er dynamisk, målrettet og kvalitetsbevisst
  • Er løsningsfokusert, men nøyaktig
  • Har entusiasme, pågangsmot og godt humør
  • Er en strategisk og praktisk gjennomfører
  • Er selvstendig, men med særdeles gode samarbeidsegenskaper
  • Er relasjonsbygger, utadvendt og imøtekommende
  • Er disiplinert, strukturert og mentalt sterk
  • Trives med høyt arbeidstempo

Get tilbyr:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende selskap i sterk vekst med markedets beste produkter innen digital-tv, bredbånd og telefoni.
  • Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Årlig stort kick-off og Sommerfest
  • Kvartalsvis lederforum
  • En aktiv organisasjon med mange ulike grupper (Fotballag, Holmenkollstafettlag, Sykle til jobben etc)
  • Firmahytte

Rapportering:

Stillingen rapporterer direkte til selskapets Chief Operating Officer.

Kontaktinformasjon:

Er du den vi bør prate med, er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé AS på telefon 909 24 341. Alle henvendelser behandles strengt fortrolig, også om ønskelig i første omgang overfor vår oppdragsgiver.

Kortfattet søknad, som vi legger merke til, med CV sendes til cv1@resume.no og merkes med CRM Manager