Porsche Center Oslo er Norges største autoriserte forhandler av Porsche.

Porsche har en helt unik og svært godt befestet posisjon i sports- og premiumsegmentet i Norge. Porteføljen av modeller utvides kontinuerlig, gjennom lanseringen av elektriske modeller fester Porsche grepet om et enda større marked.

Porsche Center Oslo vokser videre og nå er muligheten åpen for deg som elsker å skape den optimale kundeopplevelsen.

Leder kundemottak – Porsche Center Oslo

Kundeservice i verdensklasse!

 

Porsche har mål om å levere kundeopplevelse i verdensklasse! - oppsummert skal vi gi skreddersydde bilopplevelser og et friksjonsfritt bilhold til kvalitetsbevisste bilentusiaster.

Vi har de beste kundene og for at vi skal klare å levere kundeopplevelse i verdensklasse, må alle systemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holde det de lover, men fremfor alt dette er det menneskene inne på selve Porsche Centeret som er den avgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse i verdensklasse!

I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt på best mulig måte og at kjøretøyets tid på verkstedet blir så kort som mulig.

I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne en superhyggelig, strukturert, og pliktoppfyllende operativ leder til kundemottaket. Rollen vil kombinere et operativt ansvar som servicerådgiver med teamlederansvar for daglig drift av kundemottaket.

 

HVORFOR JOBBE HOS OSS?

Rette kandidat kan selvsagt forvente seg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt byr vi på særdeles hyggelige kolleger i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere fremragende kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:

  • En selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen
  • Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største, mest verdifulle og spennende merkevarer

 

VÅR IDEALKANDIDAT


Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. En suksessfull søker er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:

  • Utadvendt, imøtekommende og miljøskapende med gode samarbeidsevner
  • Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
  • Strukturert og effektiv, og med evne til å holde god orden i en hektisk hverdag
  • Meget gode IT-kunnskaper og forståelse for hvordan digitale verktøy og løsninger bidrar til økt lønnsomhet og kundetilfredshet. (Du blir «superbruker» for vårt DMS og vil bidra med opplæring av øvrige ansatte.)
  • Høy gjennomføringskraft
  • Kremmerånd, gode holdninger og innstilt på hardt arbeid for å oppnå gode resultater
  • Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
  • Stor arbeidskapasitet
  • Nøyaktig og pliktoppfyllende
  • Samvittighetsfull og leverer alltid det som loves

 

ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER

Operativ leder for kundemottak får det overordnede ansvaret for at kundens opplevelse med servicemarkedet er i verdensklasse, herunder;

  • Personalansvar for avdelingen og ansvarlig for daglig drift av kundemottaket
  • Være bindeleddet mellom kundemottak, verksted og deleavdeling
  • Bidra til at vi leverer kundeopplevelser i verdensklasse
  • Eget ansvar for daglige oppgaver i teamet som booking, kundeoppfølging, mersalg og fakturering
  • Sikre at rutiner i avdelingen blir etablert, fulgt opp og at vi leverer kvalitet på høyeste nivå
  • Sikre at vi tar i bruk de tilgjengelige digitale verktøy og løsninger for å bidra til effektiv og lønnsom drift.
  • Bidra til et godt samarbeid med øvrige avdelinger

 

NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER

  • Høyere relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk
  • Minimum 3 års relevant ledererfaring
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på engelsk
  • Rette kandidat er svært kundeorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i sitt arbeid
  • Plettfri vandel og førerkort klasse B

Stillingen rapporterer direkte til Servicemarkedsdirektør

 

KONTAKTINFORMASJON

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i
Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341

Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.


Benytt skjema under for å registre din søknad med CV og andre relevante dokumenter. Alle dokumenter må være i .pdf format. 

Stillingen er ikke lengre søkbar