Porsche Center Oslo er Norges største autoriserte forhandler av Porsche.
Porsche har en helt unik og svært godt befestet posisjon i sports- og premiumsegmentet i Norge. Porteføljen av modeller utvides kontinuerlig og gjennom lanseringen av elektriske modeller fester Porsche grepet om et enda større marked.
Porsche Center Oslo vokser videre og nå er muligheten åpen for deg som elsker å skape den optimale kundeopplevelsen.
Vi har de beste kundene! - og vi skal gi dem den beste servicen!
Porsche har mål om å levere kundeopplevelse i verdensklasse! – kort oppsummert skal vi gi skreddersydde bilopplevelser og et friksjonsfritt bilhold til kvalitetsbevisste bilentusiaster.
Vi har de beste kundene og for at vi skal klare å levere kundeopplevelse i verdensklasse, må alle systemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holde det de lover, men fremfor alt dette er det menneskene inne på selve Porsche Centeret som er den avgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse i verdensklasse!
I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt på best mulig måte og at kjøretøyets tid på verkstedet blir så kort som mulig.
I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne en superhyggelig, strukturert, og pliktoppfyllende Servicerådgiver til Norges største Porsche Center.
HVORFOR JOBBE HOS OSS?
Rette kandidat kan selvsagt forvente seg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt byr vi på særdeles hyggelige kolleger og kunder i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere fremragende kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:
VÅR IDEALKANDIDAT
Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:
ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER
Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. Servicerådgiver har det overordnede ansvaret for at kundens opplevelse med verkstedet er i verdensklasse, herunder
NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER:
Relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk
Stillingen rapporterer direkte til Teamleder kundemottak
KONTAKTINFORMASJON
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i
Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341
Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.
Søknad med CV og annen relevant informasjon sendes i pdf format inn via skjemaet under.